Тренінг для батьків

ШКОДА ВІД КУРІННЯ

         Мета заняття: формувати в дітей прагнення займати активну життєву позицію, вести здоровий спосіб життя; активізувати свідоме, аналітичне ставлення учнів до засобів реклами; повідомити про руйнівний вплив тютюнопаління на організм людини, формувати в учнів через їх батьків негативне ставлення до цієї шкідливої звички.
         Обладнання: маркери, бейджики, скотч, кольоровий папір, пластилін, ножиці, клей, фломастери.
        
ПЕРЕБІГ ЗАХОДУ
Вправа «Я та здоров'я»
         Мета: сприяти знайомству учасників гри одне з одним, створенню позитивного емоційного клімату.
1. Усім учасникам гри роздають бейджики, на яких діти мають написати великими літерами своє ім’я, а також намалювати асоціативний символ (емблему) до слова «здоров’я». Учасники можуть писати на бейджику ті форми своїх імен, які їм найбільше подобаються. (Час виконання — 5 хв)
2. Учасники по черзі називають своє ім’я і коротко пояснюють свій малюнок.

Вправа «Квіти сподівань» (10 хв)
         Мета: з'ясувати сподівання й очікування учасників гри щодо тренінгу; визначити питання, на які слід звернути увагу в процесі роботи з групою.
Учитель повідомляє тему й мету заняття. Учасникам роздають стікери, вирізані у формі квітів. Учитель пропонує написати на них, чого саме діти чекають від заняття. Потім усі по черзі промовляють свої очікування та приклеюють стікери на плакаті із зображенням зеленої галявини.

Вправа «Коло здоров'я»
         Мета: визначити складові здоров'я людини, сприяти усвідомленню його цінності.
         Учитель порівнює здоров’я із сонцем, яке зігріває своїм теплом усе живе.
1.   Розділивши учасників на три групи, учитель пропонує визначити, що допомагає людині бути здоровою. Після обговорення завдання в групах складові здоров’я записують на «Колі здоров’я».
2.   Учитель пропонує учасникам дати визначення поняттю «здоров’я» й ознайомлює з написаним на плакаті визначенням, яке дала Всесвітня організація охорони здоров’я.
3.   Учасники, поділені на групи, мають визначити, що може зашкодити здоров’ю.
         Учитель пропонує дітям послухати інформаційне повідомлення, яке підготували старшокласники.

Вправа „Коло знань”.
         Учитель об’єднує учасників у 4 групи. Кожна група одержує картку, яка містить інформацію про історію виникнення і розповсюдження тютюну. Учасники знайомляться з інформацією. Кожна група обирає лідера, який передає цю інформацію и групи.
         Питання для обговорення:
         Яка інформація була для вас новою?
         З чим ви не згодні?
         Які події відбулися у 1560 році?
         Коли визнали, що палити шкідливо для здоров’я?
         Яку користь має тютюн?
          
Руханка „Хазяїн і будинок.”

Вправа „Гармошка”.
         Кожен учасник записує коротко, з чим він асоціює слоні „палити.” Листок складається гармошкою, після того, як всі учасниці виконають завдання, вчитель зачитує.

Вправа „Вплив тютюну на внутрішні органи.”
         Всі учасники об’єднуються в 4 команди. Кожній команді учитель дає картку з інформацією про те, як тютюн впливає на перисту систему, на серцево-судинну, на органи дихання, на органи травлення. Команди створюють свої схеми впливу тютюну на внутрішні органи людини і презентують проекти.

Вправа „Антиреклама.”
         Учитель об’єднує учасників у 4 команди. Кожна команда виконує завдання:
перша створює антирекламу цигарок,
друга виготовляє плакат „Анти паління,”
іретя складає вірш, історію або казку про шкідливу звичку паління,
четверта готує коротку театральну композицію,
         Всі команди виступають з презентацією.

Вправа
         Учитель пропонує всім учасникам написати послання своїм дітям про шкідливість паління. Свої послання вони розміщують на плакаті у вигляді забору.

Підведення підсумків. Побажання.

         Учитель пропонує прикріпити паперові квіти біля вази тим учасникам, чиї очікування від тренінгу здійснилися. Після підведення підсумків учасники висловлюють свої побажання, передаючи одне йому свічку

Комментариев нет:

Отправить комментарий